Rady pro zakladatele komerčních projektů
2. Před spuštěním
Máte již svůj projekt na Donio detailně promyšlený? Pojďme se společně vrhnout na další úkoly.
-
Dvakrát měř, jednou řež.
Už máte k dispozici náhled kampaně? Vše si pečlivě zkontrolujte! Nebojte se jej poslat i několika vašim známým a požádejte je o zpětnou vazbu. Vyladění projektu je dlouhodobější proces.
-
Před spuštěním svou komunitu pořádně nažhavte!
Informujte své fanoušky na sociálních sítích, že se chystá něco fantastického. Nejenže se budou těšit na samotné spuštění projektu, což vám jej pomůže hezky nastartovat, ale také získáte o trochu víc cenného času, kdy můžete šířit povědomí o vašem projektu.
Donio tip: Tuto komunikaci (takzvaný teasing) doporučujeme začít alespoň 2 týdny před spuštěním a postupně její frekvenci zvyšovat – 2 týdny, 1 týden, 5 dní, 48 hodin, 24 hodin před spuštěním apod.
Podívejte se, jak se svou komunitou před spuštěním kampaně pracovali zakladatelé projektu Velká medvědí kuchařka.
Obrázky můžete zvětšit kliknutím
-
Naplánujte si komunikaci.
Promyslete si, jak a kde budete své potenciální přispěvatele o svém projektu informovat. Klidně si vytvořte pár příspěvků na sociální sítě nebo vyzkoušejte vytvořit newsletter, který budete posílat svým fanouškům.
Komunikaci si skvěle připravila Eliška Podzimková z projektu Plešouni. Podívejte se na ukázku příspěvku na sociální sítě.
Obrázky můžete zvětšit kliknutím
Volba a správná kombinace komunikačních kanálů může být pěkná alchymie. Konzultantka komerčních projektů s vámi ráda podrobněji projde marketingovou strategii na míru vašemu projektu. Napsat Tereze.
-
Donio, reklama & měření
Máte-li pro svůj projekt k dispozici rozpočet na reklamu, jistě budete usilovat o co nejlepší výsledky kampaní. I s tím vám pomůžeme. Facebook pixel ID pošlete na e-mail projekty@donio.cz a vložíme ho k vašemu projektu. Stejně tak je možné vložit měřící kód Google Analytics, Sklik i Google Ads.
-
Jsme v tom s vámi.
S konceptem a propagací projektu vám rádi pomůžeme. Kontaktujte vaši projektovou manažerku a zeptejte se, jaké možnosti vám můžeme nabídnout.
Ať už se spolu dohodneme na jakékoliv formě podpory, naše komunikace nenahrazuje vaši aktivitu. Většina příspěvků našich projektů přichází právě z aktivity samotných zakladatelů.