Rady pro zakladatele komerčních projektů
6. Před koncem
To hlavní máte za sebou. Ale nepolevujte! Časová urgence, která s koncem projektu přichází, vám můžeme pomoci získat ještě velké množství příspěvků.
-
Když nemůžeš, tak přidej!
Chápeme, že po měsících intenzivní komunikace jste unavení. Časová urgence, tedy že projekt za chvíli končí, ale může být dobrým impulsem pro všechny přispěvatele, kteří dosud váhali. Zintenzivněte proto svou komunikaci, abyste svůj projekt podpořili ještě více.
Obrázky můžete zvětšit kliknutím
-
Skoro poslední newsletter.
Nebojte se oslovit přispěvatele, kteří váš projekt již podpořili. Newsletter s informací, že váš projekt za pár dní končí, jakou částku jste doposud vybrali a jaká částka vám chybí k dosažení cíle, může být dobrou motivací váš projekt podpořit znovu. Anebo oslovte celou svou databázi kontaktů. Záleží na vašich možnostech.
-
Nezapomeňte na sociální sítě!
Stejné informace, jaké jste zmínili v newsletteru, komunikujte i na sociálních sítích. Můžete přidat i informaci o tom, co se stane, pokud se vám podaří cílová částka překročit. Nová aktivita může vaše publikum zaujmout a dá jim podnět k ještě větší podpoře vašeho projektu.
Donio tip: Odpočítávání konce projektu vytváří časovou urgenci. Vaše fanoušky to může motivovat ke koupi – ať už první koupi nebo se rozhodnou vás podpořit znovu. Proto odpočítávání věnujte náležitou pozornost.
S časovou urgencí a odpočítáváním konce skvěle pracoval projekt Velká medvědí kuchařka na svých sociálních sítích.
Obrázky můžete zvětšit kliknutím