Sbírka ukončena:

Roztoč to s Ebuu charity a pomoz podpořit rodiny zasažené ztrátou miminka

Vybráno 0 Kč 0 Kč
20 400 Kč
 -
0 dárců
Celkem se zapojilo
0 Kč
Průměrná výše daru
0 Kč
Nejvyšší dar
141 dnů
Vybráno za
Více o této sbírce

Roztoč to s Ebuu charity a pomoz podpořit rodiny zasažené ztrátou miminka

Vybráno 0 Kč 0 Kč
20 400 Kč

Všechny sbírky ověřujeme

Datum přidání
12. 8. 2022

Představení sbírky

EBUU je místem, které točí dětské a mateřské věci místo rodičů. Proč? Protože jsme sami mámy, které dělají obchod pro děti a ne pro peněženky dospělých. Pohádka. Legrace, radost a svět plný kouzel. To potřebujeme my všichni. Včetně naší planety.

Někteří z rodičů o část, anebo i o celý svět kouzel přijdou. Proto stojíme za Dítětem v srdci, které se rodičům snaží pomoci se ztrátou vyrovnat a najít opět kousek štěstí ve svém životě.

Založili jsme program Roztoč to s EBUU charity, do kterého vkládají inspirativní rodiče kousky, ze kterých už jejich dítě vyrostlo, anebo je nadále nepotřebují k mateřství. Ve filozofii naší firmy, kdy si zákazníci mohou vybrat, zda si daný kousek půjčí či koupí, funguje i náš VIP program. Výtěžek z takto půjčených/prodaných kousků putuje právě pro Perinatální hospic Dítě v srdci.

Více o Roztoč to s Ebuu Charity: https://www.ebuu.cz/roztoctosebuucharity/

Komu pomůžeme?

Kdo je Dítě v srdci?

Dítě v srdci podporuje a provází rodiny zasažené ztrátou miminka v jakékoliv fázi těhotenství, během porodu nebo krátce po něm. Zároveň se podílí na postupné přeměně perinatální paliativní péče v ČR.  

Více o Perinatálním hospici Dítě v srdci: www.ditevsrdci.cz

Komu a jak pomáhají?

Všechny služby poskytují rodinám zasaženým ztrátou miminka zcela zdarma.  V roce 2019 měli v péči 80 rodin, v roce 2020 počet stoupnul na 465 rodin a v roce 2021 se meziročně jejich počet více než zdvojnásobil na 1158 rodin v péči.

Rodičům pomáhájí od první chvíle:

  • poskytují krizovou intervenci,
  • spolupracují při tvorbě plánů péče v nemocnici,
  • doprovází rodiny během těhotenství a porodu,
  • poskytují odborné sociální poradenství a poradenství pro pozůstalé,
  • podporují rodiny při zajištění pohřebních obřadů a rozloučení,
  • poskytují duchovní podporu rodinám,
  • zpětně dohledávájí uložené ostatky miminek (v případě neuskutečnění pohřbu),
  • kromě maminek a tatínků podporují i další členy rodiny jako sourozence nebo prarodiče.

Rodiče po ztrátě dítěte podporují i dlouhodobě:

  • tvoří a kompletují memoryboxy a předávají je rodičům a do nemocnic,
  • vedou podpůrnou diskusní skupinu pro rodiče po perinatální ztrátě a budují další podpůrné i svépomocné skupiny,
  • pro rodiče organizují víkendové pobyty, duchovní poutě pro rodiny, putovní výstavy, benefiční koncerty a jiné osvětové akce,
  • realizují a podporují budování pietních míst.

Na co konkrétně budou peníze z této sbírky použity?

Na co konkrétně budou peníze z této sbírky použity?

To nám nejlépe popíšou přímo z Perinatálního hospicu Dítě v srdci: 

"Získané prostředky bychom rádi použili na posílení služby krizové intervence a zavedení individuálního poradenství pro pozůstalé.

Vzhledem k nárůstu počtu rodin v naší péči již dlouhodobě máme služby krizové intervence na hranici našich kapacit. Pro kvalitní zabezpečení služby chceme proto posílit tým o krizového interventa a zajistit tak stálou dostupnost osobní i telefonické pomoci, která je v prvních chvílích velmi důležitá.

Rodiny po ztrátě dítěte mají velmi často potřebu osobně se setkat s lidmi, kteří rozumí jejich situaci. Plánujeme zavést službu osobního poradenství, aby klienti mohli využít služby kvalifikovaného poradce pro pozůstalé a sjednat si s ním schůzku. Obvyklá cena osobního poradenství se pohybuje okolo 600 Kč/h. Rádi bychom nabídli každému klientovi 2–3 hodiny osobního poradenství zdarma.

Na základě naší spolupráce s Podpůrným paliativním týmem Fakultní nemocnice Hradec Králové máme k dispozici zdarma prostory určené k tomuto účelu.

Co se týká lidských zdrojů, předpokládáme, že naše týdenní kapacita by mohla být cca 10 hodin osobního poradenství týdně, tzn. náklady na tuto služby by se ročně pohybovaly okolo 300 000 Kč.

Budeme vděčni za jakoukoliv podporu.  Využijeme jakýkoliv příspěvek."

Děkujeme, že chcete pomáhat s námi!

Vystavíte mi potvrzení o daru?

Ano, při vyplňování údajů stačí zaškrtnou kolonku „Chci vystavit potvrzení o daru“ a my vám potvrzení zašleme na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli.

K čemu mi potvrzení o daru bude?

Váš dar pomůže i vám – můžete si ho totiž jednoduše odečíst od základu daně v daňovém přiznání za daný rok. Pro fyzické osoby (včetně zaměstnanců) platí, že souhrnná hodnota daru musí činit alespoň 1 000 Kč. Právnické osoby si pak mohou od základu daně odečíst hodnotu darů, pokud jejich hodnota činí alespoň 2 000 Kč. Detailnější informace naleznete v § 15 a 20, odst. 1 Zákona 586/1992 sb. o daních z příjmů.

Co se děje s penězi, pokud se cílová částka nevybere?

V momentě, kdy se sbírce dlouhodobě nedaří získávat dary, spojíme se s jejím zakladatelem a domluvíme se na jejím ukončení a předání částky, kterou se podařilo vybrat. Pokud se například vybíralo na přístroj, který není možné za nižší částky pořídit, poprosíme zakladatele sbírky o alternativní řešení. Z podstaty veřejné sbírky ale není možné finanční prostředky dárcům poslat zpět.

Mohu vám poslat peníze přímo na účet? Kde najdu číslo účtu?

Peníze je vždy třeba poslat se správným variabilním symbolem, abychom dokázali platbu přiřadit ke správné sbírce. Proto je potřeba u každé sbírky zvolit platbu bankovním převodem, na základě které vám vygenerujeme variabilní symbol a veškeré údaje o platbě vám zašleme.

Je Donio garantem, že je sbírka důvěryhodná?

Donio je platforma, která založení sbírek umožňuje. V profilu každé sbírky je uvedeno jméno jejího zakladatele, kterému po ukončení sbírky předáme dar. K posouzení, zda je zakladatel důvěryhodný, používáme několik kritérií, abychom co nejvíce předešli zneužití.

Na příběh zatím nikdo nepřispěl. Buďte první.

Přemýšlíte jak této sbírce pomoci ještě víc?

Přidejte Dobrovýzvu a složte se společně s přáteli v rámci narozeninové oslavy, ve firmě, nebo na sportovní akci.

Jak Dobrovýzva funguje

  1. Přidejte Dobrovýzvu – vymyslete vlastní název a úvod.
  2. Sdílejte ji s přáteli, kolegy či ve své komunitě, aby se do pomoci zapojilo co nejvíce dárců.
  3. Vybrané finance přiřadíme k této sbírce, i když se nevybere celá částka.

U této sbírky nejde Dobrovýzvu přidat, protože sbírka už byla ukončená.

Tato dobročinná sbírka spadá pod veřejnou sbírku založenou pořadatelem a je pořádaná ve prospěch příjemce.

Chcete založit sbírku nebo projekt?

Začít vybírat