Pomozte mi vydat učebnici, která mění výuku marketingu na školách
Milník 1/4
🎯 Milník 1 – 25 % cílové částky pokryji náklady na profesionální grafické zpracování učebnice
z 50 000 Kč
Milník 2/4
🎯 Milník 2 – 50 % cílové částky „Tisk prvních výtisků“ Při dosažení poloviny cílové částky můžu zahájit tisk prvních 250 výtisků
z 100 000 Kč
Tento projekt jsme ukončili.
Toto jsou další příběhy, které můžete podpořit.
Pomozte mi vydat učebnici, která mění výuku marketingu na školách
Dobrý pocit
Učebnice – výtisk s podpisem
Učebnice + poděkování v knize
Balíček pro školy a lektory
Partner projektu
Generální partner projektu
Podporovatel projektu – 300 Kč
Virtuální poděkování
Marketingová mini-strategie na míru (od autorky učebnice digitálního marketingu)
14. 12. 2025 8:11
A je tu konec
Hezky den,
moji mili podporovatele.....Ne vzdy se vse povede hned. Ale to neznamena, ze se mi ucebnici nepodari vydat. Jen ne ted a tady.
Chci vam vsem, kdo jste mi dali podporu, podekovat. MOC a ze srdce. Prestoze vas nevidim a nevim, kdo me podporil konkretne, diky za vasi podporu.
Penize se vam vrati. Ale…diky za vas. Preju vam hezky adventni cas. A dekuju
Představení projektu
Jsem Ivana Divišová, marketérka, freelancerka a přednášející na střední škole.
V marketingu se pohybuju přes dvacet let – od firemní komunikace a tvorby kampaní až po vzdělávání.
Když jsem začala přednášet, rychle jsem zjistila, že mi chybí moderní, praktická a srozumitelná učebnice, která by studentům vysvětlila digitální marketing tak, jak se dnes skutečně dělá v praxi. Neměla jsem oporu pro své odpovědi v učebnici.
A tak jsem ji napsala sama.
Po večerech, mezi přednáškami a zakázkami pro klienty, vznikla učebnice digitálního marketingu pro střední školy.
Je postavená na reálných příkladech z praxe, zkušenostech z marketingu a každodenní práci se studenty. Vznikla z reálných situací, z otázek studentů a z mých profesních zkušeností.
Pracovala jsem zodpovědně, tak aby obsahovala vše podstatné. Text prošel oponenturou, korekturou.
Má přidělené ISBN a ve své pilotní podobě ji už nyní využívám při výuce na střední škole.
Učebnice pomáhá studentům pochopit marketing v souvislostech — ne jako teorii, ale jako systém myšlení, rozhodování a tvoření.
Doposud jsem to zvládla sama, ale nyní potřebuju pomoc.
Chci ji profesionálně graficky zpracovat, vytisknout a dostat mezi další školy a přednášející, kteří chtějí učit moderně a prakticky.
Kdo za projektem stojí?
Za projektem stojím já – Mgr. Ivana Divišová, MBA.
Jsem marketérka s více než dvacetiletou zkušeností z praxe, freelancerka, lektorka a přednášející marketingu na SŠ, kde působím 15 let.
Ve své práci spojuji svět marketingu a vzdělávání.
Věřím, že pokud chceme, aby české školství drželo krok s praxí, musíme studentům i vyučujícím ukazovat, jak se marketing skutečně dělá – ne jen, jak o něm čteme v učebnicích.
Učebnice, kterou jsem napsala, je pro mě přirozeným pokračováním mojí kariéry – propojuje profesní zkušenosti z reálného marketingu s výukou, kterou žiju, je to můj koníček a moje vložené úsilí se mi vrací zájmem studentů o můj obor.
Na tom vzniká i další nový projekt studentský marketingový inkubátor, kde si mladí lidé vyzkouší práci na reálných projektech a kampaních. A ráda bych tam učebnici využila.
Chci, aby tahle učebnice pomáhala nejen ve třídách, ale i v životě.
Kromě marketingu také připravuji studenty na přijímací zkoušky z českého jazyka a maturitu, koučuji.
https://www.cesky-jazyk-doucovani.cz/
Na co vybrané peníze použiju?
Učebnice je hotová. Teď ji potřebuji profesionálně graficky zpracovat, vytisknout a dostat do škol.
Cílím na náklad 500 výtisků, které pomohou učitelům, studentům i školám, kde se marketing teprve rozvíjí.
Získané prostředky využiji na:
-
Grafické zpracování a sazbu knihy – 30 000 Kč
-
Tisk 500 výtisků učebnice – 120 000 Kč
-
Marketing a propagaci projektu – 40 000 Kč
-
Distribuci a poplatky Donio – 10 000 Kč
👉 Celkem: 200 000 Kč
Aktuality
14. 12. 2025 8:11
A je tu konec
Hezky den,
moji mili podporovatele.....Ne vzdy se vse povede hned. Ale to neznamena, ze se mi ucebnici nepodari vydat. Jen ne ted a tady.
Chci vam vsem, kdo jste mi dali podporu, podekovat. MOC a ze srdce. Prestoze vas nevidim a nevim, kdo me podporil konkretne, diky za vasi podporu.
Penize se vam vrati. Ale…diky za vas. Preju vam hezky adventni cas. A dekuju
2. 11. 2025 19:34
Roste to… díky vám – skoro 7 000 Kč a jdeme dál
https://youtube.com/shorts/O6ZIEmeQSdU?feature=share
Milí podporovatelé,
mám pro vás skvělou zprávu: díky vaší podpoře je na kontě téměř 7 000 Kč pro vydání učebnice.
Je to sice pomalý růst, ale poctivý – přesně tak, jak věřím, že by vzdělávání mělo růst.
Děkuju každému jednomu z vás, děkuju i mým stávajícím i bývalým studentům — za vaše dary, zprávy, sdílení a za to, že jste součástí mého příběhu.
Vaše víra ve mě, ve mě jako lektorku mi dává naději, že se knihu podaří vydat.
➡️ Co je teď před námi:
-
Zůstaňte u toho – sdílejte tuto sbírku s lidmi, kteří věří ve vzdělávání. V propojení reálné praxe a teoretické roviny vzdělávání.
-
Do příští aktuality plánuju ukázku kapitoly. A trochu víc vám představím InKubu, marketingový inkubátor, místo kde se právě potkávají reálná zadání firem s kreativitou studentů a ti navrhují reálné kampaně, vizuály pro sociální sítě, navrhují marketingové strategie.
-
To vše vzniklo jen jako můj vzdělávací projekt, bez finanční podpory, který stojí na mé vizi a nadšení pro obor, nadšení pro nadané studenty, které chci podpořit. A učebnice jim k tomu může pomoci. Proto se ocitám na druhé straně, nyní ne jako ten kdo dává podporu, ale kdy o podporu v tuhle chvíli žádám já.
- Ještě jednou velké díky. Tohle není jen o vydání učebnice — je to o komunitě, o spojení praxe a výuky, o smysluplné změně. A vás tady mám. Díky za to.
S respektem — Ivana
31. 10. 2025 14:19
Učebnice ožívá
Učebnice ožívá!
Milí přátelé,
děkuju všem, kdo už se zapojili, poslali podporu, sdíleli, napsali jste mi zprávu nebo mi fandí.
Vaše reakce mi dodávají obrovskou energii – protože právě díky vám se má snaha o vydání učebnice „Digitální marketing pro střední školy“ pomaloučku stává skutečností.
Každý den na projektu dál pracuju – dolaďuju texty, konzultuju grafiku, vybírám tiskárnu a řeším všechno, co je potřeba k tomu, aby mohla v příštích měsících opravdu vyjít.
Mám za sebou stovky hodin práce, úprav, konzultací – a teď se těším na tu poslední fázi: vydat ji, aby mohla pomoct dalším studentům, učitelům i školám.
Každá částka, kterou pošlete, má smysl.
Pomáhá mi dostat český vzdělávací obsah na úroveň 21. století.
Díky, že jste u toho 💛 se mnou
Ivana
29. 10. 2025 19:36
První den sbírky – a již se dějí krásné věci ✨
💖 První den a první dárci
Je to teprve první den a už se přidali první dárci. 💛
Mám obrovskou radost a hlavně vděčnost – nejen za 1 600 Kč, které už projekt získal, ale hlavně za víru, kterou jste mi tím poslali.
Když jsem sbírku spouštěla, měla jsem v sobě směs nervozity a naděje. A teď vím, že na to už nejsem sama.
Učebnice vznikla s láskou ke studentům, k výuce a k oboru, který si zaslouží moderní přístup.
Díky vám je o krok blíž tomu, aby se z myšlenky stala skutečná kniha.
Děkuju za každý dar, sdílení i povzbuzení — každý z vás je součástí jejího příběhu.
Pokud chcete pomoct ještě víc, sdílejte odkaz na projekt se svými přáteli nebo kolegy.
Ráno jsem pociťovala nervozitu a nyní věřím, věřím, že se to podaří a kniha vznikne. I díky vám. Děkuju všem dnešním dárcům.
- Vystavíte mi potvrzení o daru?
-
V režimu Donio Plus obecně platí, že vystavit Potvrzení o daru nelze (nejedná se o dar do dobročinné sbírky). Případnou výjimku řeší přímo zakladatel projektu.
- Kdy mohu očekávat svou odměnu?
-
Odměny realizuje zakladatel projektu většinou do 90 dní po úspěšném ukončení projektu. Splnění ovšem může trvat i déle, zakladatel by Vás měl vždy kontaktovat a informovat ohledně odměn.
- Co se děje s penězi, pokud se cílová částka nevybere?
-
Pokud se nevybere více než 50 % financí u projektů do 75 000 Kč, nebo 25 % financí u projektů nad 75 000 Kč, peníze se vrátí přispěvatelům.
- Mohu si u vás objednat daný produkt/službu, na kterou běží sbírka?
-
My v Donio samotnou výrobu/poskytování neprovozujeme, jsme pouze platforma, přes kterou je možné na výrobu přispět. Pokud máte zájem o některý z produktů, na které jsou u nás podpůrné kampaně, kontaktujte prosím vždy jejich zakladatele uvedené v popisu projektu.
- Mohu platit ApplePay?
-
Aktuálně v rámci sekce Donio Plus není možné platit způsobem ApplePay, pouze kartou online či bankovním převodem
150 Kč • 5. 12. 2025 11:45
500 Kč • 5. 12. 2025 9:59
10 000 Kč • 28. 11. 2025 8:38
500 Kč • 11. 11. 2025 17:53
300 Kč • 11. 11. 2025 8:33
1 000 Kč • 5. 11. 2025 11:34
300 Kč • 3. 11. 2025 19:50
1 000 Kč • 2. 11. 2025 13:09
1 500 Kč • 2. 11. 2025 11:24
150 Kč • 2. 11. 2025 9:16
150 Kč • 1. 11. 2025 19:15
300 Kč • 1. 11. 2025 15:05
1 000 Kč • 30. 10. 2025 7:03
500 Kč • 29. 10. 2025 21:31
300 Kč • 29. 10. 2025 18:40
1 000 Kč • 29. 10. 2025 12:04
300 Kč • 29. 10. 2025 11:19
Přemýšlíte jak této sbírce pomoci ještě víc?
Přidejte Dobrovýzvu a složte se společně s přáteli v rámci narozeninové oslavy, ve firmě, nebo na sportovní akci.
Jak Dobrovýzva funguje
- Přidejte Dobrovýzvu – vymyslete vlastní název a úvod.
- Sdílejte ji s přáteli, kolegy či ve své komunitě, aby se do pomoci zapojilo co nejvíce dárců.
- Vybrané finance přiřadíme k této sbírce, i když se nevybere celá částka.
Donio je určeno také zakladatelům zajímavých nápadů, které může kdokoliv finančně podpořit. Komerční projekty na Donio nejsou realizované podle zákona o veřejných sbírkách, který zahrnuje pouze veřejně prospěšné aktivity. Více si můžete přečíst v našich Obchodních podmínkách.
Populární projekty
Chcete založit sbírku nebo projekt?
Podpořte projekt a získejte atraktivní odměnu
Dobrý pocit
Učebnice – výtisk s podpisem
Učebnice + poděkování v knize
Balíček pro školy a lektory
Partner projektu
Generální partner projektu
Podporovatel projektu – 300 Kč
Virtuální poděkování
Marketingová mini-strategie na míru (od autorky učebnice digitálního marketingu)
Podpořte projekt
Pomozte mi vydat učebnici, která mění výuku marketingu na školách
Ivana Divišová, zkušená marketérka a lektorka, se rozhodla změnit výuku marketingu na středních školách. Po večerech napsala moderní učebnici digitálního marketingu, která studentům přináší praktické znalosti. Nyní potřebuje vaši pomoc, aby ji mohla profesionálně vydat a rozšířit.
Vybráno 18 950 Kč 17 přispěvatelů