Rady pro zakladatele dobročinných sbírek
5. Dobrovýzva
Dobrovýzvu u vaší sbírky může vytvořit kdokoliv a začít tak vybírat peníze na vaši sbírku skrze vlastní kanály. Typickým příkladem zakladatele Dobrovýzvy je třeba kamarád, který slaví narozeniny a více než dárek si přeje, aby se jeho přátelé složili na vaši sbírku. Nebo můžete oslovit firmu, která založí Dobrovýzvu a osloví tak své zaměstnance. Všechny vybrané peníze z Dobrovýzvy se přičítají do vámi vybrané částky.
Dobrovýzva je skvělou příležitostí, jak oslovit vaše nejvěrnější dárce, aby se vybralo o něco více peněz. Určitě se totiž najdou lidé, který váš příběh hluboce oslovil a jsou připraveni mu pomoci, jak jen to půjde.
Oslovte tedy vaše dárce, ať už přidáním Aktuality do sbírky, osobně, telefonicky, e-mailem nebo na sociálních sítích, ať pod vaši sbírku přidají tzv. Dobrovýzvu.
Příklad: „Milí dárci, děkujeme vám z celého srdce za pomoc. Naší sbírce postupně dochází čas a my jsme vyčerpali možnosti naší komunity. Pokud jste přemýšleli, jak nám ještě můžete pomoci, budeme rádi, když pro náš příběh založíte Dobrovýzvu, oslovíte své okolí a pomůžete nám vybrat zbývající částku. Více o Dobrovýzvě se dozvíte tady.“