Charitativní táborský sraz Amerik na podporu rodin s handicapovanými dětmi
Přispěvatel srdcem
Kelímek s logem srazu
Charitativní kalendář
Triko s logem srazu
Jízda v americkém vozu
Představení projektu
Každý rok pořádáme charitativní sraz vozidel a motocyklů amerických značek, jehož cílem je podpora rodin s dětmi čelícím náročným životním situacím. Událost zahrnuje spanilou jízdu, doprovodný program a sbírku finančních prostředků, které jsou předány přímo rodinám. Projekt propojuje zábavu s charitou a vytváří osobní vazby mezi dárci a příjemci.
Na vybírání finančních prostředků se podílejí převážně majitelé vozů, kteří darují velké částky, zároveň přispívají i návštěvníci, stánkaři, dobrovolníci a zkrátka všichni zúčastnění.
Organizace srazu, kterého se účastní přibližně 300 vozidel a více než 3 000 návštěvníků, představuje značné náklady. Ty zahrnují zábor veřejných prostor, změny v užívání silnic a parkovišť, instalaci dopravního značení, pronájem areálu, stage, zajištění hudebních kapel a dalšího doprovodného programu.
Naším cílem je pokrýt veškeré organizační náklady prostřednictvím finančních darů, sponzorů a nově i z dotačních fondů. Díky tomu můžeme zajistit, že každá koruna vybraná během srazu poputuje v plné výši na pomoc potřebným, aniž by byla použita na úhradu organizačních výdajů.
Kdo za projektem stojí?
Jmenuji se Jaroslav Grepl a v roce 2018 jsem si splnil sen. Znáte to, dlouho si něco přejete, makáte, sníte, hledáte…a pak to přišlo. Pořídil jsem si americkou káru mých snů. Netrvalo to dlouho a na myčce jsem se poznal s dalšími třemi majiteli amerických vozů. A protože to nebyli žádní nováčci (nebo zelenáči) a auta už nějakou dobu vlastnili, měli také další kontakty na majitele těchto aut. Toho jsem využil a navrhl společnou projížďku po jihočeských městech se zastávkami v centrech, abychom umožnili prohlédnutí našich miláčků i veřejnosti.
Všichni souhlasili a tak přišlo založení události na FB s názvem Sraz mustangů a přizvání dalších majitelů amerik. Celou akci jsme připravovali pro 10 – 15 vozů, ale záhy jsme museli celou událost pojmout jinak. Přihlášených vozů bylo totiž 80 z celé České republiky. Organizace takové akce se ovšem neobejde bez financí, protože je třeba zajistit zábory náměstí, moderátora, organizátory aj. Každého účastníka této jízdy jsem proto požádal o finanční příspěvek, s čímž všichni souhlasili. Celý rozpočet byl připraven pro účast 80 amerických vozů. Ale protože se akce zúčastnilo aut celkem 124, finanční příspěvky nad plánovaný rozpočet jsme se rozhodli předat tam, kde mohou někomu pomoci. To vše vedlo k myšlence uskutečnit další ročník Srazu mustangů, který jsme následně přejmenovali na Charitativní táborský sraz mustangů a US cars a nyní se jmenuje Charitativní táborský sraz Amerik.
Na co vybrané peníze použijeme?
Za uplynulé ročníky se nám podařilo předat tyto částky:
2019 – Domácí Hospic Jordán Tábor – 140 987,-
2021 – Adámek – 214 080,-
2022 – Adámek a Edrian – 280 724,-
2023 – Edrian a Deniska – 219 480,-
2024 – Deniska a Fanda – 405 836,-
Celkem jsme předali 1 261 107,-
Jak jsem již zmiňoval, peníze použijeme na organizaci srazu, abychom přilákali více majitelů vozidel, více návštěvníků a vybralo se tak více peněz, které ze 100% budou předány rodinám. Pokud bychom měli hradit náklady z vybraných finančních prostředků na samotném srazu, tak bychom rodinám v předchozích letech předávali sotva 50%. A takto my to dělat nechceme. Věříme, že díky vaší podpoře v roce 2025 vybereme přes 500 000,- a budeme tak moci pomoci více rodinám, které tuto pomoc opravdu potřebují.
Mockrát děkujeme za Vaši podporu a budeme se Těšit na Vaši návštěvu na dalším srazu 6. 9. 2025 v Odpočinkové zóně Komora v Táboře. Se srdečným pozdravem členové spolku Jarda, Sandra a Míša – Sraz amerických vozů z. s.
- Vystavíte mi potvrzení o daru?
-
V režimu Donio Plus obecně platí, že vystavit Potvrzení o daru nelze (nejedná se o dar do dobročinné sbírky). Případnou výjimku řeší přímo zakladatel projektu.
- Kdy mohu očekávat svou odměnu?
-
Odměny realizuje zakladatel projektu většinou do 90 dní po úspěšném ukončení projektu. Splnění ovšem může trvat i déle, zakladatel by Vás měl vždy kontaktovat a informovat ohledně odměn.
- Co se děje s penězi, pokud se cílová částka nevybere?
-
Pokud se nevybere více než 50 % financí u projektů do 75 000 Kč, nebo 25 % financí u projektů nad 75 000 Kč, peníze se vrátí přispěvatelům.
- Mohu si u vás objednat daný produkt/službu, na kterou běží sbírka?
-
My v Donio samotnou výrobu/poskytování neprovozujeme, jsme pouze platforma, přes kterou je možné na výrobu přispět. Pokud máte zájem o některý z produktů, na které jsou u nás podpůrné kampaně, kontaktujte prosím vždy jejich zakladatele uvedené v popisu projektu.
- Mohu platit ApplePay?
-
Aktuálně v rámci sekce Donio Plus není možné platit způsobem ApplePay, pouze kartou online či bankovním převodem
500 Kč • 23. 12. 2024 6:47
200 Kč • 23. 12. 2024 3:31
300 Kč • 22. 12. 2024 9:46
100 Kč • 21. 12. 2024 23:25
800 Kč • 10. 12. 2024 21:17
300 Kč • 10. 12. 2024 18:47
1 000 Kč • 9. 12. 2024 14:46
500 Kč • 9. 12. 2024 11:39
100 Kč • 9. 12. 2024 10:50
500 Kč • 9. 12. 2024 10:45
Přemýšlíte jak této sbírce pomoci ještě víc?
Přidejte Dobrovýzvu a složte se společně s přáteli v rámci narozeninové oslavy, ve firmě, nebo na sportovní akci.
Jak Dobrovýzva funguje
- Přidejte Dobrovýzvu – vymyslete vlastní název a úvod.
- Sdílejte ji s přáteli, kolegy či ve své komunitě, aby se do pomoci zapojilo co nejvíce dárců.
- Vybrané finance přiřadíme k této sbírce, i když se nevybere celá částka.
U této sbírky zatím Dobrovýzvy nejsou
Donio je určeno také zakladatelům zajímavých nápadů, které může kdokoliv finančně podpořit. Komerční projekty na Donio nejsou realizované podle zákona o veřejných sbírkách, který zahrnuje pouze veřejně prospěšné aktivity. Více si můžete přečíst v našich Obchodních podmínkách.