V POŘADÍ – FÁZE03 – BOBER KU2WA – Největší námořní cesta života.
Ukrajina patří mezi největší obilnice světa a drtivá většina vývozu obilovin směřuje po moři do rozvojových zemí, kde pomáhá chránit miliony lidí před hladomorem.
Lodní cesta přes Černé moře je tak bezesporu jednou z nejdůležitějších námořních cest na světě a Vladimír Putin opakovaně dokázal, že se neštítí vydírat svět hladomorem a ničit veškerou infrastrukturu potřebnou k přepravě obilí a útočit i na civilní lodě přepravující základní potravinu. Tím vystavuje miliony lidí hrozbě kruté smrti hladem.
Rádi bychom využili naše zkušenosti s vývojem vlastních dronů a postavili modulární vodní dron pro kombinovanou ochranu pobřežních vod Ukrajiny a obilného koridoru z moře i ze vzduchu.
Na projektu se bude podílet několik českých výrobců a vývoj probíhá ve spolupráci s ukrajinskou rozvědkou. Nechceme sdělovat příliš podrobností, ale můžete si to představit jako miniaturní letadlovou loď, která doveze průzkumné drony i tam, kam by jinak neměli šanci doletět. Vývoj řešíme na modulárním principu a tak by v budoucnu mohl posloužit dle specifických potřeb – třeba pro vědecké účely.
Věříme, že by se BOBER KU2 mohl stát výborným pomocníkem v ochraně svobody pohybu v mezinárodních vodách a v dlouhodobém horizontu i ochráncem svobodného světa před agresivní politikou Číny u Tchajwanu.
Hrozbu války neodvrátíme strkáním hlavy do písku, ale spolehlivě ji zabrání naše připravenost na potlačení hrozby.
DOKONČENO – FÁZE02 – GAZ BOBR
Do bažinatého terénu, ukrajinské rasputice i do neprostupného houští potřebujeme pásové vozidlo, za který můžeme zapřáhnout vozík s člunem i další náklad. Podaří-li se nám toto vozidlo pořídit tak jej opět převlečeme do kabátku odolného proti střepinám a přidáme mu rušičku proti bzučivému smrtícímu hmyzu, který létá od východu.
Bude to sedmý pancéřovaný stroj, který díky Vám obráncům dodáme, ale první který má pásy a poradí si se skutečně obtížným terénem.
GAZ BOBR využívají i záchranné složky ČR a to především v nepřístupném terénu. Poradí si se stopáním až 35 stupňů a bočním náklonem 25. Velkou výhodou je obrovský prostor pro posádku a přepravu materiálu, takže zvládne dovézt celý tým, ale i evakuaci raněných z nepřístupných míst.
Zvládne se otočit na místě a samozřejmě je to bobr, takže plave. Má také docela nízký profil a tak se nebojí ani pořádného houští.
Okupanti každý den útočí na civilisty v Chersonské oblasti. Sami to nazývají „Chersonské safari“ a videi z vraždění civilistů se chlubí na internetu. Pomozte rozvědce 72. brigády vystavět obranou hráz a získat speciálně upravené průzkumné čluny pro ochranu před nájezdy ruské hordy a dron pro ochranu největší námořní cesty života – obilný koridor.
Silná mlha, teplota na bodu mrazu. Pět průzkumníků se tísní na loďce. Nikdo nemluví. Zvuk krájí bzukot elektrického motoru. Prozrazení mise uprostřed černé vody znamená jistou smrt. Všichni
vyhlíží kdy se objeví břeh. Naslouchají kdy se ozve výstřel nebo bzukot sebevražedného dronu.
DOKONČENO – FÁZE01 – MALÁ A TLUSTÁ ONDATRA
Po stažení z pevnosti Vuhledar dostala rozvědka 72. brigády nový úkol – bránit před nájezdníky břehy obří řeky Dněpr a hledat slabá místa nepřítele. V Chersonské oblasti Rusové opakovaně páchají zvěrstva na civilistech a terorizují je nálety sebevražedných dronů. Videi z těchto akcí se pak sami chlubí na internetu.
Potřebujeme vyrobit dva speciálně upravené čluny se zvýšenou balistickou odolností. Vybavíme je tichým motorem a voděodolnou rušičkou proti útokům smrtících dronů a únik před nenechavým okem nepřítele.
Dva čluny, BOJOVÉ ONDATRY vyrábíme ve spolupráci s českým výrobcem a mají dvě odlišné velikosti. Malá pro práci v co největším utajení a tlustá, která si troufne i na větší vlny a dokáže uvézt celý tým statečných bobříku, třeba i s raněným kamarádem. Také doplave „daleko“ :-).
Tyto dvě loďky jsou přípravou na modulární nadstavbu v další fázi.
