Funny Game
z 2 200 000 Kč
Tento projekt jsme ukončili.
Toto jsou další příběhy, které můžete podpořit.
Funny Game
Kdo si hraje, nezlobí
Samolepka
Příjemná vůně
Klíčenka
Dárek za podporu
Poděkování v titulcích
Prémie +
Poděkování na webu
Mlčeti zlato
Představení projektu
Dovolte mi, abych Vám představil novou, zábavnou a inspirativní hru, Funny Game.
„FUNNY GAME“ je interaktivní reality show, která propojuje známé osobnosti s veřejností v zábavných výzvách.
Hru naplněnou vzrušením, nečekanými výzvami, objevováním dovedností a schopností účastníků.
Hra začíná s 40 hráči různých věkových kategorií.
25 hráčů je z řad známých osobností, sportovců a
influencerů. 15 hráčů bude vybráno formou castingu.
Hráči společně stráví na hřišti 5 dnů během nichž se budou muset vypořádat s nástrahami hry samotné.
Hráči vstupují na hrací pole bez osobních věcí a po dobu hry nebudou v kontaktu s okolním světem.
Princip samotné hry spočívá v plnění různorodých týmových či individuálních úkolů.
Funny Game však není pouhá hra, je to zážitek pro účastníky, špičková reality show pro sledující, jejichž cílovou skupinou jsou lidé pohybující se na sociálních sítích,
Funny Game je pro každého to pravé.
Roman Klimek, autor
Kdo za projektem stojí?
Spolupráce s odborníky v klíčových oblastech:
Režie, dramaturgie – Jana Rezková: Jako zkušená režisérka reality show má klíčovou roli v minimalizaci rizik spojených s produkčním procesem. Její zkušenosti s reality show jako je „Výměna manželek“ a „Likehouse“ ji umožňují efektivně řešit nečekané výzvy v natáčení a zajišťovat, že projekt zůstane v rámci rozpočtu a časového harmonogramu.
Řízení projektu a Autor – Roman Klimek: Roman má na starosti celkovou koordinaci projektu a jeho úspěšnou realizaci. Jeho zkušenosti jsou klíčové pro identifikaci potenciálních problémů a proaktivní přístup k jejich řešení, což zajišťuje plynulý chod projektu.
Marketing – Media:list: Tato mediální agentura hraje zásadní roli v propagaci projektu a vytváření veřejného povědomí. Jejich strategie digitálního marketingu a využití sociálních sítí jsou klíčové pro
dosažení cílové demografie a zajištění komerčního úspěchu projektu.
Média – Extra.cz: Jako hlavní mediální partner projektu, Extra.cz poskytuje platformu pro široké publikum a zvyšuje viditelnost projektu. Jejich spolupráce je zásadní pro dosažení mediálního pokrytí a zvýšení počtu diváků.
Infrastruktura – Futurento.cz: Toto herní prostředí poskytuje fyzický prostor pro hru, což je zásadní pro realizaci projektu. Futurento zajišťuje, že všechny herní aktivity budou probíhat v bezpečném a
kontrolovaném prostředí, což minimalizuje rizika spojená s prováděním fyzických aktivit a výzev
Na co vybrané peníze použijeme?
Stojíme před dokončením ambiciózního projektu, jehož realizace si vyžádala nemalé množství času, práce a finančních investic. Avšak k jeho úspěšnému dokončení nám nyní chybí tato finanční částka. Získáním těchto prostředků budeme schopni dokončit projekt přesně podle našich plánů a vizí. Díky dostatečnému financování získáme možnost využít nejmodernější techniku, rozšířit náš tým o další odborníky a zajistit efektivní propagaci. Přidáme rovněž speciální efekty, včetně těch animovaných, což projekt posune na vyšší úroveň.
Kromě toho plánujeme vytvořit profesionální webové stránky a rozšířit produktovou řadu o nové položky, jako jsou hry, oblečení či digitální obsah spojený s projektem „FUNNY GAME“. V neposlední řadě je v našich plánech založení vlastní placené online platformy, která divákům nabídne exkluzivní obsah – od zákulisí přes rozhovory s účastníky až po interaktivní prvky spojené s naší show.
Zkrátka, získané finanční prostředky nám umožní realizovat všechny naše sny a plány, a přeměnit je tak v hmatatelnou realitu.
- Vystavíte mi potvrzení o daru?
-
V režimu Donio Plus Potvrzení o daru nevystavujeme my, ale zakladatel projektu po úspěšném ukončení projektu.
- Kdy mohu očekávat svou odměnu?
-
Odměny realizuje zakladatel projektu do 90 dní po úspěšném ukončení projektu. Do této doby se všem přispěvatelům ozve.
- Co se děje s penězi, pokud se cílová částka nevybere?
-
V momentě, kdy se v projektu nevybere více než 25% z cílové částky, se vybrané finance refundují přispěvatelům.
- Mohu si u vás objednat daný produkt/službu, na kterou běží sbírka?
-
My v Donio samotnou výrobu/poskytování neprovozujeme, jsme pouze platforma, přes kterou je možné na výrobu přispět. Pokud máte zájem o některý z produktů, na které jsou u nás podpůrné kampaně, kontaktujte prosím vždy jejich zakladatele uvedené v popisu projektu.
- Mohu platit ApplePay?
-
Aktuálně v rámci sekce Donio Plus není možné platit způsobem ApplePay, pouze kartou online či bankovním převodem
Na příběh zatím nikdo nepřispěl. Buďte první.
Přemýšlíte jak této sbírce pomoci ještě víc?
Přidejte Dobrovýzvu a složte se společně s přáteli v rámci narozeninové oslavy, ve firmě, nebo na sportovní akci.
Jak Dobrovýzva funguje
- Přidejte Dobrovýzvu – vymyslete vlastní název a úvod.
- Sdílejte ji s přáteli, kolegy či ve své komunitě, aby se do pomoci zapojilo co nejvíce dárců.
- Vybrané finance přiřadíme k této sbírce, i když se nevybere celá částka.
Donio je určeno také zakladatelům zajímavých nápadů, které může kdokoliv finančně podpořit. Komerční projekty na Donio nejsou realizované podle zákona o veřejných sbírkách, který zahrnuje pouze veřejně prospěšné aktivity. Více si můžete přečíst v našich Obchodních podmínkách.