Projekt ukončen:

Trabazuki

Milník 1/3

Nezbytně nutné věci pro dokončení stavby (pedálovka , sedačky , pásy, palivová nádrž)

Vybráno 0 Kč 8 250 Kč
50 000 Kč

Milník 2/3

Dokončení stavby + vybavení

Vybráno 0 Kč 8 250 Kč
100 000 Kč

Milník 3/3

Kompletní dokončení projektu a rozjezd nové sezóny

Vybráno 0 Kč 8 250 Kč
200 000 Kč
 -
5 přispěvatelů
Celkem se zapojilo
1 650 Kč
Průměrná výše příspěvku
5 000 Kč
Nejvyšší příspěvek
90 dnů
Vybráno za
Více o tomto projektu

Trabazuki

Milník 1/3

Nezbytně nutné věci pro dokončení stavby (pedálovka , sedačky , pásy, palivová nádrž)

Vybráno 0 Kč 8 250 Kč
50 000 Kč

Milník 2/3

Dokončení stavby + vybavení

Vybráno 0 Kč 8 250 Kč
100 000 Kč

Milník 3/3

Kompletní dokončení projektu a rozjezd nové sezóny

Vybráno 0 Kč 8 250 Kč
200 000 Kč
Zakladatel
Josef Řihák
Datum přidání
14. 8. 2024

Představení projektu

Podpořte náš jedinečný projekt, jehož cílem je přestavět klasický Trabant na závodní vůz poháněný motorem z legendární Suzuki Hayabusa.

Celý projekt můžete sledovat na https://www.youtube.com/@Trabazuki

Tento projekt kombinuje retro styl s moderním výkonem, což přináší jedinečný zážitek na závodní trati. Tento projekt stavby závodního Trabanta ve dvou fázích představuje unikátní kombinaci technické inovace a klasického designu. 

První fáze (Trabazuki) s motorem Suzuki GSX 600 F nám umožní optimalizovat podvozek a jízdní vlastnosti, zatímco druhá fáze (Trayabusa) s motorem Suzuki Hayabusa a náhonem na zadní nápravu přinese finální výkonnostní potenciál. 

Těšíme se na to, jak tento jedinečný vůz předvedeme na závodní trati a jak budeme posouvat hranice toho, co je možné. Děkujeme za vaši podporu a těšíme se na spolupráci!

O projektu podrobněji: 

Tento projekt je zcela unikátní v mnoha ohledech, což jej odlišuje od běžných automobilových úprav a stavby závodních vozů. Zde jsou klíčové faktory, které vyjadřují jeho jedinečnost:

         1. Kombinace Retro a Moderní Technologie

Naším cílem je spojit ikonický design klasického Trabanta s pokročilou moderní technologií. Toto spojení přináší nejen estetickou hodnotu, ale také výrazné zlepšení výkonu a jízdních vlastností.

        2. Dvoustupňový Přístup

Projekt je rozdělen do dvou hlavních fází, což umožňuje postupnou optimalizaci a dosažení maximální výkonnosti:

  • Fáze 1 (Trabazuki): Řešení podvozku a jízdních vlastností s motorem Suzuki GSX 600 F a náhonem na přední nápravu poskytuje solidní základ pro testování a ladění.
  • Fáze 2 (Trayabusa): Finální verze s motorem Suzuki Hayabusa a náhonem na zadní nápravu posouvá výkon a ovladatelnost na zcela novou úroveň.

         3. Technické Výzvy a Inovace

Stavba závodního vozu z Trabanta s těmito motory představuje významné technické výzvy. Integrace motoru Suzuki GSX 600 F s náhonem na přední nápravu a následná přestavba na motor Hayabusa s náhonem na zadní nápravu vyžaduje inovativní přístupy k řešení podvozku, zavěšení a elektroniky.

          4. Výkonnostní Přeměna

Motor Suzuki GSX 600 F poskytne první krok k výraznému zvýšení výkonu, zatímco motor Suzuki Hayabusa přinese špičkový výkon až 200 koňských sil. Tato výkonnostní přeměna transformuje Trabanta ze skromného retro vozu na vysoce výkonný závodní stroj.

        5. Výjimečný Závodní Potenciál

Spojení lehké konstrukce Trabanta s výkonnými motory a moderními závodními technologiemi vytváří vůz s mimořádným závodním potenciálem. Tento projekt ukazuje, jak lze klasický automobil přetvořit na závodní speciál schopný konkurovat na moderních tratích.

         6. Inspirační Hodnota

Projekt inspiruje a ukazuje, že i staré a jednoduché vozy mohou být přetvořeny do něčeho výjimečného a konkurenceschopného. Kombinuje inženýrskou kreativitu s vášní pro motorsport, což může motivovat další nadšence k realizaci podobných inovativních projektů.

        7. Komunitní a Sběratelská Hodnota

Tento projekt má potenciál stát se ikonickým nejen mezi závodníky, ale i mezi automobilovými nadšenci a sběrateli. Spojení nostalgie s moderním výkonem osloví široké spektrum fanoušků automobilismu.

        8. Propojování Generací

Tento vůz symbolizuje propojení minulosti s přítomností. Starší generace ocení nostalgii spojenou s Trabantem, zatímco mladší generace bude nadšena moderními technologiemi a výkonem.

Závěrem

Jedinečnost tohoto projektu spočívá v inovativním přístupu k přestavbě klasického automobilu, využití špičkových motorů a technologií, dvoufázovém přístupu ke zlepšení výkonu a jízdních vlastností a inspiraci pro automobilovou komunitu. Tento projekt je důkazem, že s kreativitou, vášní a technickými znalostmi lze dosáhnout výjimečných výsledků a vytvořit něco, co překonává hranice tradičního automobilového designu a výkonu.

Jakých závodů se chceme zúčastnit?
Maverick rescue hill climb czech
https://www.maverickrescue.cz/

Kam se chceme posunout? Kam míříme?

Cíle jsou vysoké!

S tímto jedinečným projektem se chceme dostat na úroveň Republikové soutěže, a pokud bude štěstí přát, tak i do Evropy!

Kdo za projektem stojí?

Petr Studýnka

  • CEO projektu 
  • Mám obrovskou radost, když můžu být užitečný svými znalostmi a zkušenostmi s financemi a managementem, právě v rámci tohoto projektu. Tento projekt totiž spojuje moji lásku k autům, svou jedinečnost, a hlavně propojení s lidmi, kteří to myslí vážně. Nemůžu se dočkat až stopky odstartují první závod sezóny!
  • Teď ale dám prostor kluků, ať se představí!

Josef Řihák

  • Závodní jezdec a tvůrce projektu 
  • Od mala mě fascinuje vše, co voní benzínem.
    Jelikož se v blízkosti mého bydliště jezdívala Horácká rally a Zámecký vrch, tak ve mně vášeň k závodění zakořenila.
    Občas jsem jel se Zdeňkem na závody jako mechanik.
    Tuto sezónu jsem si závodění vyzkoušel s Hondou Civic v autoslalomu a ten pocit závodění je něco, co se nedá popsat…
    Pokud se člověku podaří vyhrát, tak je to ta nejlepší kombinace.
    Závody do vrchu jsou o neustálém adrenalinu. Každá zatáčka a každé stoupání představují výzvu, která tě nutí být stále ve střehu. Představ si tu rychlost na úzkých, klikatých silnicích, obklopených přírodou – je to nezapomenutelný zážitek, který ti žádný jiný závodní sport nenabídne. Musíš mít perfektní kontrolu nad svým vozem, přesně vědět, kdy brzdit, kdy přidat plyn a jak se vypořádat s různými povrchy a podmínkami na trati. Nastavení vozu musí být naprosto dokonalé, od podvozku až po motor. Závody do vrchu mají dlouhou tradici a silnou komunitu nadšenců. Ta soudržnost a společný zájem vytváří silné pouto mezi závodníky. Pro mě jsou závody do vrchu také osobní výzvou. Každý závod je příležitostí posunout své hranice, zlepšit své dovednosti a překonat předchozí výsledky. Ten neustálý proces sebezlepšování a překonávání výzev je zdrojem velké spokojenosti a motivace se posouvat vpřed. Závody do vrchu nejsou jen o soutěžení a rychlosti. Je to hluboký zážitek, který kombinuje adrenalin, technickou dovednost a lásku k motorsportu. Je to vášeň, která mě naplňuje a propojuje tě s ostatními, kteří tuto jedinečnou formu motorsportu milují.

Zdeněk Podpěra

  • Závodní jezdec s vozem Citroen C2
  • Rychlá auta mě táhla snad už od narození.
    Až se divím, že jsem se nenarodil v závodní kombinéze.
    Bohužel jsme neměli dostatek peněz a tak si chci splnit svůj sen dnes. závodění se věnuji od roku 2017 kde pod týmem Skalda Racing jsem jel svůj první závod a co bylo úžasné, tak jsem i vyhrál celou sezónu.
    Nyní se snažíme postavit na vlastní nohy, dostavět tento projekt a dostat se s ním co nejdál a nejvýš.
    popsat sebe 

Petr Skála

  • Mechanik
  • Od mala jsem rád závodil s klukama na kolech. Vždy se mi líbila závodní auta, ať osobní či nákladní. Rád jsem se chodil dívat na Horáckou rallye a občas byl jako pořadatel u tratě. Bavilo mě to čím dál víc, až se naskytla moznost v Třebíči jet slalom na ulici Míčová. Zúčastnil jsem se všech ročníků, také jsem měl možnost jet, jako navigátor i jako řidič koncového vozu na Horácké rallye. U týmu Skalda racing, kterého jsem spoluzakladatel, jsem byl jako mechanik a příležitostný jezdec do vrchu i slalomu podniku Maverick. Teď se spíše věnuji zázemí a vzniku nového a doufám úspěšného projektu. Ono strávit víkend v závodním depu mezi přáteli má také své kouzlo.

Na co vybrané peníze použijeme?

  • ostavba auta! stačí pouze pár detailů cca 100 až 150 tis. Kč
    • pneumatiky (semi slick, Slick),
    • pedálovka ,
    • sedačky ,
    • pásy,
    • palivová nádrž,
    • oblečení
    • A pár dalších nezbytností k dokončení projektu 
    • Zbylé peníze nám pomohou financovat následující sezónu
      jako startovné, palivo, údržba a pod.  – 100 000 Kč
Vystavíte mi potvrzení o daru?

V režimu Donio Plus obecně platí, že vystavit Potvrzení o daru nelze (nejedná se o dar do dobročinné sbírky). Případnou výjimku řeší přímo zakladatel projektu.

Kdy mohu očekávat svou odměnu?

Odměny realizuje zakladatel projektu většinou do 90 dní po úspěšném ukončení projektu. Splnění ovšem může trvat i déle, zakladatel by Vás měl vždy kontaktovat a informovat ohledně odměn.

Co se děje s penězi, pokud se cílová částka nevybere?

Pokud se nevybere více než 50 % financí u projektů do 75 000 Kč, nebo 25 % financí u projektů nad 75 000 Kč, peníze se vrátí přispěvatelům.

Mohu si u vás objednat daný produkt/službu, na kterou běží sbírka?

My v Donio samotnou výrobu/poskytování neprovozujeme, jsme pouze platforma, přes kterou je možné na výrobu přispět. Pokud máte zájem o některý z produktů, na které jsou u nás podpůrné kampaně, kontaktujte prosím vždy jejich zakladatele uvedené v popisu projektu.

Mohu platit ApplePay?

Aktuálně v rámci sekce Donio Plus není možné platit způsobem ApplePay, pouze kartou online či bankovním převodem

Dobrosrdečný přispěvatel
750 Kč  •  28. 8. 2024 18:40
Rakouští trosečníci
1 500 Kč  •  26. 8. 2024 21:52
Štědrý přispěvatel
5 000 Kč  •  24. 8. 2024 18:30
Velkorysý přispěvatel
500 Kč  •  22. 8. 2024 5:59
Štědrý přispěvatel
500 Kč  •  20. 8. 2024 22:12

Přemýšlíte jak této sbírce pomoci ještě víc?

Přidejte Dobrovýzvu a složte se společně s přáteli v rámci narozeninové oslavy, ve firmě, nebo na sportovní akci.

Jak Dobrovýzva funguje

  1. Přidejte Dobrovýzvu – vymyslete vlastní název a úvod.
  2. Sdílejte ji s přáteli, kolegy či ve své komunitě, aby se do pomoci zapojilo co nejvíce dárců.
  3. Vybrané finance přiřadíme k této sbírce, i když se nevybere celá částka.

U této sbírky nejde Dobrovýzvu přidat, protože sbírka už byla ukončená.

Vyberte si odměnu

Donio je určeno také zakladatelům zajímavých nápadů, které může kdokoliv finančně podpořit. Komerční projekty na Donio nejsou realizované podle zákona o veřejných sbírkách, který zahrnuje pouze veřejně prospěšné aktivity. Více si můžete přečíst v našich Obchodních podmínkách.

Chcete založit sbírku nebo projekt?

Začít vybírat

Podpořte projekt a získejte atraktivní odměnu