Spolek Přidej ruce, pomáhej jde do kanceláře!
z 750 000 Kč
Tento projekt jsme ukončili.
Toto jsou další příběhy, které můžete podpořit.
Spolek Přidej ruce, pomáhej jde do kanceláře!
spolkový maskot
Chci přispět bez odměny
Návštěva nové kanceláře
Pomoc při zařizování nově zřizované kanceláře
Představení projektu
Náš spolek vznikl 26. 3. 2020 v době nouzových stavů. Tudíž i podmínky fungování spolku byly celé 3 roky provizorní.
Během uplynulých 3 let se nám povedla spousta akcí. Všechny jsme je ale chystali ze svých domovů.
Rádi bychom našemu spolku ke 3. výročí založení pořídili kancelář, aby za námi mohli přijít ti, kterým pomáháme. Ale i ti, kteří by chtěli pomáhat s námi.
Kdo za projektem stojí?
Jsme spolek Přidej ruce, pomáhej. Vznikli jsme 26. 3. 2020 nejprve jako FB skupina, později jsme začali uvažovat o spolku (ve spolkovém registru jsme vidět od 24. 12. 2020). Jsme nezisková organizace a jsme závislí na sponzorských darech.
Vznikli jsme jako pomocná ruka členům IZS, zdravotníkům a sestřičkám. Chceme být nápomocni jak během nouzových stavů či povodních, tak i mimo tyto situace.
Během nouzových stavů v roce 2020 jsme rozváželi 1× za měsíc balíčky na 11 HS (započítáno máme i SŽDC) v Praze a na vybraná výjezdová stanoviště ZZS v Praze. Jízdní jednotce MP v Praze nosíme pravidelně suchý chléb pro koně a samozřejmě i balíčky pro strážníky.
V létě roku 2020 jsme zavezli ve spolupráci s motorkáři sud piva na HS v Bohumíně po požáru 11patrového domu a mediální masáži.
V jarní vlně nouzového stavu roku 2020 jsme ve spolupráci s motorkáři rozvezli 3162 kusů roušek (nemocnice, dětské domovy, Policie, Hasiči, pro vojáky a Policii na hranice – ve spolupráci se spolkem Vlčí máky. Dětské roušky jsme předávali i organizaci Život dětem o.p.s, s nimiž také spolupracujeme).
V podzimní vlně téhož roku jsme rozvezli zhruba 1800 kusů do dětských domovů (v rámci celé ČR) a psychiatrické léčebny v Bohnicích. Látkové roušky nám šily naše úchvatné švadlenky. Na počátku roku 2021 jsme počet roušek již nepočítali, ale blížili se opět tisícovce kusů.
Po zavedení povinnosti nosit roušky jsme zaváželi do dětských domovů a dětských oddělení nemocnic v Čechách a na Moravě pouze oblečení a hračky pro děti. V březnu roku 2021 se nám povedlo vyjednat sponzorský dar pro 4 chlapce do azylového domu v Praze. Toto je samozřejmě naše přidružená činnost. Nikdo z nás totiž neví, zda některé z dětí nebude pracovat jako člen IZS.
25. 6. 2021 – 31. 11. 2021 – organizování humanitární pomoci pro Moravu – zajišťování jídel pro dobrovolníky a členy IZS, svozy pomoci v rámci ČR a poté převoz do postižených oblastí, komunikace s potravinovou bankou v Brně – objednávání závozů (potraviny, drogerie, krmivo pro zvířata) do postižených oblastí.
Koncem roku 2021 se nám povedlo vydat kalendář Hrdinové 2022 jako poděkování za práci členům IZS.
Březen 2022 organizování pomoci pro potřebné osoby – seniory v postižených oblastech jižní Moravy ( komunikace i s potravinovou bankou v Brně).
Léto 2022 – komunikace s potravinovou bankou pro Severní Čechy ohledně závozů jídla a masa pro penziony ve Hřensku. Spolupráce s místní jednotkou SDH – komunikace ohledně chybějících věcí pro zasahující hasiče.
9 – 12/2022 rozesílání podkov pro jednotky zasahující ve Hřensku (pošta + spolupráce s motorkáři).
Říjen 2022 zajištění sponzorského daru v podobě para náramků a klíčenek pro SDH Hřensko
Listopad 2022 zavezení dárků pro SDH Hřensko.
12/2022 finanční pomoc pro manželku zemřelého hasiče SDH Skalice u České Lípy. Vybráno 250 tisíc.
Na co vybrané peníze použijeme?
Peníze použijeme na přesun spolku do kanceláře a na zařízení kanceláře. Na výrobu reklamních předmětů (spolkový maskot, plyšáci v podobě záchranáře, policisty a hasiče, a další), které nám pomůžou financovat další pomoc.
Rádi bychom spolku zřídili i webové stránky (součástí bude e-shop), které by náš spolek více zviditelnily. Na webových stránkách bude naše dosavadní činnost. Ale budeme rádi, když se na webových stránkách budou objevovat i nové akce.
- Vystavíte mi potvrzení o daru?
-
V režimu Donio Plus obecně platí, že vystavit Potvrzení o daru nelze (nejedná se o dar do dobročinné sbírky). Případnou výjimku řeší přímo zakladatel projektu.
- Kdy mohu očekávat svou odměnu?
-
Odměny realizuje zakladatel projektu většinou do 90 dní po úspěšném ukončení projektu. Splnění ovšem může trvat i déle, zakladatel by Vás měl vždy kontaktovat a informovat ohledně odměn.
- Co se děje s penězi, pokud se cílová částka nevybere?
-
Pokud se nevybere více než 50 % financí u projektů do 75 000 Kč, nebo 25 % financí u projektů nad 75 000 Kč, peníze se vrátí přispěvatelům.
- Mohu si u vás objednat daný produkt/službu, na kterou běží sbírka?
-
My v Donio samotnou výrobu/poskytování neprovozujeme, jsme pouze platforma, přes kterou je možné na výrobu přispět. Pokud máte zájem o některý z produktů, na které jsou u nás podpůrné kampaně, kontaktujte prosím vždy jejich zakladatele uvedené v popisu projektu.
- Mohu platit ApplePay?
-
Aktuálně v rámci sekce Donio Plus není možné platit způsobem ApplePay, pouze kartou online či bankovním převodem
1 000 Kč • 4. 4. 2023 7:31
Přemýšlíte jak této sbírce pomoci ještě víc?
Přidejte Dobrovýzvu a složte se společně s přáteli v rámci narozeninové oslavy, ve firmě, nebo na sportovní akci.
Jak Dobrovýzva funguje
- Přidejte Dobrovýzvu – vymyslete vlastní název a úvod.
- Sdílejte ji s přáteli, kolegy či ve své komunitě, aby se do pomoci zapojilo co nejvíce dárců.
- Vybrané finance přiřadíme k této sbírce, i když se nevybere celá částka.
Donio je určeno také zakladatelům zajímavých nápadů, které může kdokoliv finančně podpořit. Komerční projekty na Donio nejsou realizované podle zákona o veřejných sbírkách, který zahrnuje pouze veřejně prospěšné aktivity. Více si můžete přečíst v našich Obchodních podmínkách.