Zážitky k nezaplacení
z 50 000 Kč

Tuto sbírku jsme ukončili.
Toto jsou další příběhy, které můžete podpořit.
Zážitky k nezaplacení
Všechny sbírky ověřujeme
2. 1. 2025 14:33
PODĚKOVÁNÍ
Vážení a milí dárci,
každému z Vás upřímně děkuji za finanční dar. Vzhledem k vybrané částce, peníze využijeme na realizaci výletu pro naše uživatelské rodiny o jarních prázdninách. Těšíme se na něj už teď! Určitě uděláme fotky a následně vložíme.
V novém roce přeji všechno dobré!
Rita Levinská, zástupkyně ředitelky Charity Přelouč
Představení sbírky
Naše sociální služba se jmenuje Podpora rodiny. Pod Charitou Přelouč funguje už více než deset let. Jedná se o sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi, které jsou naší cílovou skupinou. Náš tým poskytuje profesionální pomoc a podporu rodinám v nepříznivé sociální situaci, kterou nedokážou sami řešit.

Jak to konkrétně vypadá? Rodiny se k nám dostávají převážně na doporučení OSPOD, případně jiné organizace, nebo na vlastní žádost. Po zmapování situace v rodině a její vyhodnocení podepisujeme smlouvu o spolupráci. Naše pracovnice docházejí do rodiny pravidelně, zpravidla 1 – 2× týdně a pomáhají s tím, co rodina potřebuje, aby se zlepšila celková situace. Např. společně hledáme bydlení, práci, doprovázíme na úřady, k lékařům, podporujeme kontakty se školou. Ukazujeme a nacvičujeme správné rodičovské chování a samozřejmě se věnujeme dětem – hraní, školní příprava, hledání zájmových činností apod. Na provoz našich služeb máme dotace od Pardubického kraje a Města Přelouč. Ty však nelze použít na činnosti, které rodinám nabízíme „navíc“. Společná setkání s tvořením, výlety s programem. Takové aktivity jsou podle nás nesmírně důležité pro podporu dobrých vztahů v rodině. Pěkné zážitky rodiny stmelují a posilují jejich fungování jako týmu založeného na dobrých vztazích. Naše uživatelské rodiny se téměř 100% pohybují na příjmové hranici kolem životního minima a nemohou si dopřát aktivity spojené s výdejem peněz. Rádi bychom jim dopřáli radost ze společně dobře stráveného času.

Komu pomůžeme?
Naše služba má pro spolupráci v terénu kapacitu 16 rodin. V loňském roce prošlo službou 28 rodin, 55 dospělých, 61 dětí. Předpokládáme, že v roce 2025 budou počty velmi podobné. Všem rodinám ve službách naše „aktivity navíc“ nabízíme. Málokterá rodina nabídku odmítne.

Na co konkrétně budou peníze z této sbírky použity?
Peníze využijeme v roce 2025 na naše „akce navíc“ pro rodiny, které s námi spolupracují v naší službě. Konkrétně plánujeme tyto:
Výlet o jarních prázdninách, únor – společný výlet rodin v doprovodu pracovnic služby. Plánujeme exkurzi na pardubickém letišti. Finance použijeme na dopravu a zaplacení exkurze.
Velikonoční tvoření – setkání rodin na Zelený čtvrtek v prostorách našeho nízkoprahového centra pro děti, nákup materiálu na tematické tvoření a nákup občerstvení.
První prázdninový výlet, červenec – společný výlet rodin v doprovodu pracovnic na vybrané výletní místo (upřesníme si na začátku léta) včetně návštěvy koupaliště. Peníze použijeme na dopravu a vstupné.
Druhý prázdninový výlet, konec srpna – společný výlet rodin v doprovodu pracovnic na vybrané výletní místo odlišného charakteru než v měsíci červenci. Peníze použijeme na dopravu a vstupné.
Výlet v době podzimních prázdnin, říjen – společný výlet rodin v doprovodu pracovnic do ZOO Dvůr Králové nad Labem. Peníze použijeme na dopravu a vstupné.
Adventní zastavení, prosinec - společné setkání rodin s pracovnicemi v adventní době v prostorách našeho nízkoprahového centra pro děti, nákup materiálu na tematické tvoření a nákup občerstvení.
Na financování těchto aktivit nelze použít peníze na provoz naší služby od Pardubického kraje a Města Přelouč. Tyto aktivity hradíme z darů fyzických i právnických osob, včetně výtěžku Tříkrálových sbírek. Pořádáme právě jen tolik aktivit, na kolik se nám podaří sehnat peníze.
Aktuality
2. 1. 2025 14:33
PODĚKOVÁNÍ
Vážení a milí dárci,
každému z Vás upřímně děkuji za finanční dar. Vzhledem k vybrané částce, peníze využijeme na realizaci výletu pro naše uživatelské rodiny o jarních prázdninách. Těšíme se na něj už teď! Určitě uděláme fotky a následně vložíme.
V novém roce přeji všechno dobré!
Rita Levinská, zástupkyně ředitelky Charity Přelouč
- Vystavíte mi potvrzení o daru?
-
Ano, při vyplňování údajů stačí zaškrtnou kolonku „Chci vystavit potvrzení o daru“ a my vám potvrzení zašleme na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli.
- K čemu mi potvrzení o daru bude?
-
Váš dar pomůže i vám – můžete si ho totiž jednoduše odečíst od základu daně v daňovém přiznání za daný rok. Pro fyzické osoby (včetně zaměstnanců) platí, že souhrnná hodnota daru musí činit alespoň 1 000 Kč. Právnické osoby si pak mohou od základu daně odečíst hodnotu darů, pokud jejich hodnota činí alespoň 2 000 Kč. Detailnější informace naleznete v § 15 a 20, odst. 1 Zákona 586/1992 sb. o daních z příjmů.
- Co se děje s penězi, pokud se cílová částka nevybere?
-
V momentě, kdy se sbírce dlouhodobě nedaří získávat dary, spojíme se s jejím zakladatelem a domluvíme se na jejím ukončení a předání částky, kterou se podařilo vybrat. Pokud se například vybíralo na přístroj, který není možné za nižší částky pořídit, poprosíme zakladatele sbírky o alternativní řešení. Z podstaty veřejné sbírky ale není možné finanční prostředky dárcům poslat zpět.
- Mohu vám poslat peníze přímo na účet? Kde najdu číslo účtu?
-
Peníze je vždy třeba poslat se správným variabilním symbolem, abychom dokázali platbu přiřadit ke správné sbírce. Proto je potřeba u každé sbírky zvolit platbu bankovním převodem, na základě které vám vygenerujeme variabilní symbol a veškeré údaje o platbě vám zašleme.
- Je Donio garantem, že je sbírka důvěryhodná?
-
Donio je platforma, která založení sbírek umožňuje. V profilu každé sbírky je uvedeno jméno jejího zakladatele, kterému po ukončení sbírky předáme dar. K posouzení, zda je zakladatel důvěryhodný, používáme několik kritérií, abychom co nejvíce předešli zneužití.
400 Kč • 24. 12. 2024 8:27
300 Kč • 23. 12. 2024 0:16
200 Kč • 11. 12. 2024 17:58
600 Kč • 7. 12. 2024 16:30
600 Kč • 7. 12. 2024 10:48
200 Kč • 5. 12. 2024 15:08
300 Kč • 4. 12. 2024 22:59
1 000 Kč • 19. 11. 2024 7:38
300 Kč • 18. 11. 2024 19:48
2 000 Kč • 2. 11. 2024 14:07
300 Kč • 1. 11. 2024 13:31
50 Kč • 30. 10. 2024 11:43
2 000 Kč • 30. 10. 2024 11:18
50 Kč • 30. 10. 2024 10:03
Přemýšlíte jak této sbírce pomoci ještě víc?
Přidejte Dobrovýzvu a složte se společně s přáteli v rámci narozeninové oslavy, ve firmě, nebo na sportovní akci.
Jak Dobrovýzva funguje
- Přidejte Dobrovýzvu – vymyslete vlastní název a úvod.
- Sdílejte ji s přáteli, kolegy či ve své komunitě, aby se do pomoci zapojilo co nejvíce dárců.
- Vybrané finance přiřadíme k této sbírce, i když se nevybere celá částka.
Tato dobročinná sbírka spadá pod veřejnou sbírku založenou pořadatelem a je pořádaná ve prospěch příjemce.
Další příběhy
Chcete založit sbírku nebo projekt?


Zážitky k nezaplacení
Naše sociální služba se jmenuje Podpora rodiny. Pod Charitou Přelouč funguje už více než deset let. Jedná se o sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi, které jsou naší cílovou skupinou. Náš tým poskytuje profesionální pomoc a podporu rodinám v nepříznivé sociální situaci, kterou nedokážou sam
Vybráno 8 300 Kč 14 dárců