Podpořme Bazaar Festival a jeho superhrdinky!
od 25 dárců
Tato sbírka našla dostatek dárců.
Toto jsou další příběhy, které můžete podpořit.
Podpořme Bazaar Festival a jeho superhrdinky!
Všechny sbírky ověřujeme
For english scroll down.
Podzimní edice Bazaar Festivalu u vás v obýváku! Připojte se k nám online, prožijte setkání s našimi superhrdinkami a podpořte jedinečnou přehlídku nezávislé tvorby.
Bazaar Festival je mezinárodní přehlídka progresivních scénických prací divadelních a tanečních inovátorů, kteří mají zdravý odstup od oficiální kultury a nebojí se jít do rizika. Dramaturgie Bazaaru
se soustředí na tvůrce nezávislé scény střední a východní Evropy a od roku 2019 i Blízkého východu.
BAZAAR: FESTIVAL, KTERÝ TÉMĚŘ BYL – FESTIVAL, KTERÝ TEPRVE BUDE!
„Milí přátelé Bazaar Festivalu, máme špatné, ale i dobré zprávy. V souvislosti s vyhlášením nouzového stavu na celém území České republiky jsme se rozhodli festival přesunout na podzimní termín.“
Zpráva z března roku 2020. Je podzim a situace se opakuje. Bazaar Festival se ale tentokrát na základě vyhlášení nouzového stavu neruší ani nepřesouvá na jiný termín, jen mění svou podobu a bude online.
Záznamy inscenací, živé vstupy a diskuze s našimi umělkyněmi a odborníky na dané témata, ukázky z připravovaných děl, jedinečné audiovizuální projekty. To vše bude součástí letošní edice Bazaar Festivalu, která nese téma SUPERHRDINKY!
„Na cestách po okolních zemích, na nichž hledáme partnery pro českou nezávislou scénu, byly v posledních dvou letech autorkami mnoha z těch nejvýmluvnějších projektů, které jsme viděli, ženy. Doufejme, že náš výběr těchto silných prací nabídne novou perspektivu a určitý vhled do stavu žití ve střední a východní
Evropě 30 let poté, co politické zemětřesení uvedlo do pohybu zásadní sociální změny.“ Umělecký ředitel festivalu, Ewan McLaren
Program festivalu najdete online ZDE.
Stejně tak tam naleznete odkazy na online vysílání. Nejaktuálnější informace. Sledujte nás i na sociálních sítích (FB, IG).
Současná situace nás znovu připravila o možnost uvést festival ve své původní podobě a dostala nás do finančních potíží. Momentálně bojujeme o zachování kvality a kontinuity tohoto výjimečného festivalu.
„Zdraví vždy bude na prvním místě, ale zároveň si myslím, že k předpokladu zdraví patří také setkání s uměním. Proto jsme připraveni realizovat inscenace i živé diskuze online, a to z Tallinu, Varšavy, Lublaně, i z Prahy.” Umělecký ředitel festivalu, Ewan McLaren
Na co budou finance ze sbírky použity?
I malý příspěvek nám může pomoci festival do dalších let udržet, a tím nadále podněcovat nezávislou tvorbu u nás a zároveň přivážet divadelní projekty, které se nebojí otevírat důležitá společenská témata.
Finance použijeme na proplacení uměleckých honorářů našim superhrdinkám, které jdou do online podoby festivalu s námi i přes veškeré překážky a na financování technického supportu, který je spojený s přesunem inscenací do online podoby (zajištění streamingu, technická a produkční výpomoc).
Z medií:
English info:
Bazaar Festival’s autumn edition in your living room! Connect with us online, meet our Superwomen artists live and support our unique festival of independent dance and performance! This new state of emergency situation has put us in a budget squeeze for the second time this year. Even so our program is ready to go online, our artists hungry to show you their progressive work, all that's missing now is you!
BAZAAR FESTIVAL 2020 WILL NOT BE POSTPONED A SECOND TIME
In March we had to postpone to Autumn, but we cannot do this again to our audiences and our artists. Videos of performances plus live online interventions and discussions with artists, excerpts from future works, unique audiovisual projects. All this will be part of this year’s Bazaar Festival, SUPERWOMEN edition!
„Everyone’s health is very important, but I think it’s healthy in such times to engage with masterful work by top women artists responding to current ideas and concerns. That’s why we are preparing to show you their works from Tallinn, Warsaw, Ljubljana and from Prague online.” Festival director Ewan McLaren.
Even a small donation can help us keep the festival going into the future and continue developing artists’ progressive independent performances and bring such work from neighboring countries to the Czech Republic.
Funds raised in this campaign will be used to help pay the fees of our Superwomen artists, who are going online with their best performances in spite of many obstacles and to help cover the cost of technical support necessary to transfer live performance work online (streaming providers, technical and production work).
- Vystavíte mi potvrzení o daru?
-
Ano, při vyplňování údajů stačí zaškrtnou kolonku „Chci vystavit potvrzení o daru“ a my vám potvrzení zašleme na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli.
- K čemu mi potvrzení o daru bude?
-
Váš dar pomůže i vám – můžete si ho totiž jednoduše odečíst od základu daně v daňovém přiznání za daný rok. Pro fyzické osoby (včetně zaměstnanců) platí, že souhrnná hodnota daru musí činit alespoň 1 000 Kč. Právnické osoby si pak mohou od základu daně odečíst hodnotu darů, pokud jejich hodnota činí alespoň 2 000 Kč. Detailnější informace naleznete v § 15 a 20, odst. 1 Zákona 586/1992 sb. o daních z příjmů.
- Co se děje s penězi, pokud se cílová částka nevybere?
-
V momentě, kdy se sbírce dlouhodobě nedaří získávat dary, spojíme se s jejím zakladatelem a domluvíme se na jejím ukončení a předání částky, kterou se podařilo vybrat. Pokud se například vybíralo na přístroj, který není možné za nižší částky pořídit, poprosíme zakladatele sbírky o alternativní řešení. Z podstaty veřejné sbírky ale není možné finanční prostředky dárcům poslat zpět.
- Mohu vám poslat peníze přímo na účet? Kde najdu číslo účtu?
-
Peníze je vždy třeba poslat se správným variabilním symbolem, abychom dokázali platbu přiřadit ke správné sbírce. Proto je potřeba u každé sbírky zvolit platbu bankovním převodem, na základě které vám vygenerujeme variabilní symbol a veškeré údaje o platbě vám zašleme.
- Je Donio garantem, že je sbírka důvěryhodná?
-
Donio je platforma, která založení sbírek umožňuje. V profilu každé sbírky je uvedeno jméno jejího zakladatele, kterému po ukončení sbírky předáme dar. K posouzení, zda je zakladatel důvěryhodný, používáme několik kritérií, abychom co nejvíce předešli zneužití.
515 Kč • 16. 11. 2020 11:22
1 000 Kč • 13. 11. 2020 9:37
300 Kč • 2. 11. 2020 16:05
100 Kč • 1. 11. 2020 17:42
500 Kč • 31. 10. 2020 18:51
300 Kč • 27. 10. 2020 20:49
150 Kč • 26. 10. 2020 9:53
300 Kč • 25. 10. 2020 11:03
300 Kč • 25. 10. 2020 10:10
1 000 Kč • 24. 10. 2020 21:49
300 Kč • 24. 10. 2020 19:46
150 Kč • 20. 10. 2020 22:14
300 Kč • 20. 10. 2020 22:04
300 Kč • 20. 10. 2020 21:16
100 Kč • 20. 10. 2020 20:14
400 Kč • 20. 10. 2020 20:06
500 Kč • 20. 10. 2020 19:44
500 Kč • 20. 10. 2020 19:44
500 Kč • 20. 10. 2020 17:57
500 Kč • 20. 10. 2020 12:59
500 Kč • 19. 10. 2020 10:23
Přemýšlíte jak této sbírce pomoci ještě víc?
Přidejte Dobrovýzvu a složte se společně s přáteli v rámci narozeninové oslavy, ve firmě, nebo na sportovní akci.
Jak Dobrovýzva funguje
- Přidejte Dobrovýzvu – vymyslete vlastní název a úvod.
- Sdílejte ji s přáteli, kolegy či ve své komunitě, aby se do pomoci zapojilo co nejvíce dárců.
- Vybrané finance přiřadíme k této sbírce, i když se nevybere celá částka.
Tato sbírka je součástí tématu #kulturažije.
Tato dobročinná sbírka spadá pod veřejnou sbírku založenou pořadatelem a je pořádaná ve prospěch příjemce.